Pristatymas

Jūsų patogumui, siūlome šiuos pristatymo būdus:

  • Pristatymas į Omniva paštomatus 3,00 EUR. Nemokamas nuo 80 EUR.

Terminai

Prekes, kurias turime vietoje, įprastai pristatome per 1 – 3 darbo dienas. Kitu atveju įprastai pristatome per 5 darbo dienas.

Daugiau informacijos apie pristatymą ir atsiėmimą rasite Pirkimo taisyklėse.

Pristatymas į užsienį

Norėdami išsiųsti prekes į užsienį, susisiekite su mumis

Svarbu! Siuntų pristatymas gali vėluoti esant dideliam siuntų srautui.

Grąžinimas

  1. Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo užsakymo pristatymo (gavimo) dienos grąžinti užsakymą ar jo dalį.
  2. Norėdamas grąžinti prekę (-es), Pirkėjas turi informuoti Pardavėją elektroniniu paštu [email protected] ir užpildyti prekių grąžinimo formą, kurią galite atsisiųsti šio puslapio apačioje. Užpildytą formą Pirkėjas gali įdėti į siuntą arba atsiųsti Pardavėjui elektroniniu paštu.
  3. Prekes grąžinti Pirkėjas privalo ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo jų pristatymo (gavimo) dienos.
  4. Už prekių tinkamą supakavimą grąžinimui atsako Pirkėjas.
  5. Pirkėjui tenka tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos, nebent Pardavėjas Pirkėjui nurodo kitaip.
  6. Prekės gali būti grąžinamos pristatymu per kurjerį į būstinę (Šv. Antano g. 46-1, LT-13264, Didžiasalio k., Vilniaus raj.) arba į pasirinktą paštomatą:
    1. LP Express Moravų g. 7, 11329 Vilnius.
    2. Omniva Vilniaus MAXIMA Moravų paštomatas (Moravų g. 7).
    3. DPD Kalnėnų Maxima DPD paštomatas (Moravų g. 7).
  7. Pirkėjui pinigai už grąžinamas prekes grąžinami po to, kai jas gauna Pardavėjas.
    1. Pinigai už prekių pristatymą negrąžinami.
  8. Pirkėjui pinigai už prekes grąžinami pavedimu į mokėjimo sąskaitą, nebent Pirkėjas užpildytoje formoje nurodė kitaip.
  9. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
    1. Grąžinamos prekės turi būti originalioje ar kitos rūšies tvarkingoje pakuotėje.
    2. Grąžinamos prekės turi būti Pirkėjo nesugadintos;
    3. Grąžinamos prekės turi būti nenaudotos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės). Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.
    4. Grąžinamos prekės turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gautos.
    5. Grąžinant prekes būtina pateikti jų įsigijimą patvirtinantį dokumentą (sąskaitą).
    6. Grąžinant prekes, Pirkėjas privalo užpildyti prekių grąžinimo formą.
  10. Kai Pirkėjas įsigijo prekę, kurią perkant Pardavėjas suteikė nuolaidą ar dovaną, ar Pirkėjas atsiskaitė dovanų kortele, o Pirkėjas pasinaudoja numatyta prekės grąžinimo teise, Pirkėjui yra grąžinama tik jo už prekę realiai sumokėta suma.
  11. Jeigu grąžinamos prekės nėra pilnai sukomplektuotos, yra Pirkėjo sugadintos, netvarkingos ir (arba) netinkamai supakuotos, Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamų prekių ir negrąžinti Pirkėjo sumokėtų pinigų už grąžinamas prekes.
  12. Pardavėjas nelaikomas pažeidusiu pinigų grąžinimo sąlygų, jei pinigų jis negali pervesti dėl Pirkėjo kaltės (delsimo grąžinti prekes, netikslių duomenų ar pan.).
  13. Pirkėjas nekokybiškų prekių pardavimo atveju gali prašyti pakeisti netinkamos kokybės prekę į tinkamą, sumažinti prekės kainą, grąžinti prekę arba atgauti už ją sumokėtus pinigus. Nekokybiškų prekių keitimas ir grąžinimas vykdomas šių Taisyklių ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
    1. Pardavėjas neatsako už prekės netinkamą veikimą, jeigu ji buvo surinkta nesilaikant instrukcijos ir pinigai už tokias prekes nėra grąžinami.
  14. Tarp Pirkėjo ir Pardavėjo kilus nesutarimams, jie yra sprendžiami derybų būdu. Šalims nepavykus susitarti, ginčai galutinai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
h

Grąžinimo forma

Krepšelis
Krepšelis tuščias.

Į krepšelį neįdėjote jokios prekės.