Pristatymas
Jūsų patogumui, siūlome šiuos pristatymo būdus:
- Pristatymas į Omniva paštomatus – 3,00 EUR. Nemokamas nuo 80 EUR.
Terminai
Prekes, kurias turime vietoje, įprastai pristatome per 1 – 3 darbo dienas. Kitu atveju įprastai pristatome per 5 darbo dienas.
Daugiau informacijos apie pristatymą ir atsiėmimą rasite Pirkimo taisyklėse.
Pristatymas į užsienį
Norėdami išsiųsti prekes į užsienį, susisiekite su mumis.
Svarbu! Siuntų pristatymas gali vėluoti esant dideliam siuntų srautui.
Grąžinimas
- Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo užsakymo pristatymo (gavimo) dienos grąžinti užsakymą ar jo dalį.
- Norėdamas grąžinti prekę (-es), Pirkėjas turi informuoti Pardavėją elektroniniu paštu [email protected] ir užpildyti prekių grąžinimo formą, kurią galite atsisiųsti šio puslapio apačioje. Užpildytą formą Pirkėjas gali įdėti į siuntą arba atsiųsti Pardavėjui elektroniniu paštu.
- Prekes grąžinti Pirkėjas privalo ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo jų pristatymo (gavimo) dienos.
- Už prekių tinkamą supakavimą grąžinimui atsako Pirkėjas.
- Pirkėjui tenka tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos, nebent Pardavėjas Pirkėjui nurodo kitaip.
- Prekės gali būti grąžinamos pristatymu per kurjerį į būstinę (Šv. Antano g. 46-1, LT-13264, Didžiasalio k., Vilniaus raj.) arba į pasirinktą paštomatą:
- LP Express Moravų g. 7, 11329 Vilnius.
- Omniva Vilniaus MAXIMA Moravų paštomatas (Moravų g. 7).
- DPD Kalnėnų Maxima DPD paštomatas (Moravų g. 7).
- Pirkėjui pinigai už grąžinamas prekes grąžinami po to, kai jas gauna Pardavėjas.
- Pinigai už prekių pristatymą negrąžinami.
- Pirkėjui pinigai už prekes grąžinami pavedimu į mokėjimo sąskaitą, nebent Pirkėjas užpildytoje formoje nurodė kitaip.
- Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- Grąžinamos prekės turi būti originalioje ar kitos rūšies tvarkingoje pakuotėje.
- Grąžinamos prekės turi būti Pirkėjo nesugadintos;
- Grąžinamos prekės turi būti nenaudotos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės). Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.
- Grąžinamos prekės turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gautos.
- Grąžinant prekes būtina pateikti jų įsigijimą patvirtinantį dokumentą (sąskaitą).
- Grąžinant prekes, Pirkėjas privalo užpildyti prekių grąžinimo formą.
- Kai Pirkėjas įsigijo prekę, kurią perkant Pardavėjas suteikė nuolaidą ar dovaną, ar Pirkėjas atsiskaitė dovanų kortele, o Pirkėjas pasinaudoja numatyta prekės grąžinimo teise, Pirkėjui yra grąžinama tik jo už prekę realiai sumokėta suma.
- Jeigu grąžinamos prekės nėra pilnai sukomplektuotos, yra Pirkėjo sugadintos, netvarkingos ir (arba) netinkamai supakuotos, Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamų prekių ir negrąžinti Pirkėjo sumokėtų pinigų už grąžinamas prekes.
- Pardavėjas nelaikomas pažeidusiu pinigų grąžinimo sąlygų, jei pinigų jis negali pervesti dėl Pirkėjo kaltės (delsimo grąžinti prekes, netikslių duomenų ar pan.).
- Pirkėjas nekokybiškų prekių pardavimo atveju gali prašyti pakeisti netinkamos kokybės prekę į tinkamą, sumažinti prekės kainą, grąžinti prekę arba atgauti už ją sumokėtus pinigus. Nekokybiškų prekių keitimas ir grąžinimas vykdomas šių Taisyklių ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
- Pardavėjas neatsako už prekės netinkamą veikimą, jeigu ji buvo surinkta nesilaikant instrukcijos ir pinigai už tokias prekes nėra grąžinami.
- Tarp Pirkėjo ir Pardavėjo kilus nesutarimams, jie yra sprendžiami derybų būdu. Šalims nepavykus susitarti, ginčai galutinai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.